Sales Go-To-Market
Udførsel & validering af Go-To-Market salg
Få udført, testet og valideret salg til nye markeder, segmenter, lande og nye ydelser. Formålet er at afklare de mest effektive og skalerbare salgsindsatser.
3 faser i Sales
Go-To-Market
“Formålet med Sales Go-To-Market er at få erfaring, data og indsigt i hvad der virker og hvad der ikke virker i salgsindsatser. Typisk anvendes Sales GTM når man:
→ Åbner outbound salgskanal
→ Lancerer nye ydelser
→ Åbner nye markeder
→ Åbner i nye lande
→ Lancerer nye kampagner
→ Åbner nyt krydssalg
Og vi har også eksempler på anvendelse af Sales GTM i tilfælde hvor man endnu ikke har ‘knækket koden’ til en effektiv og skalerbar salgsindsats.
Joakim Steenfos
CEO & Co-Founder, Radiant
Getting ready for GTM
We will get ready for your GTM execution by…
- Platform understandingxxx: xxx
- Use case understandingxxx: xxx
- Define ICP & Client typexxx: xxx
- Segmentationxxx: xxx
- Relationship mappingxxx:xxx
- KPI’s & Analyticsxxx :xxx
- Sales Playbookxxx :xxx
- Demo optimizationxxx :xxx
Team: 10 FTE days
Getting ready for GTM
We will get ready for your GTM execution by…
- Prospectingxxx: xxx
- Outbound salesxxx: xxx
- Attending demosxxx: xxx
- Sales playbookxxx: xxx
- Sales optimizationxxx:xxxx
Expected results
- Prospectingxxx: xxx
- Outbound salesxxx: xxx
- Attending demosxxx: xxx
Team: 10 FTE days
Getting ready for GTM
We will get ready for your GTM execution by…
- Ideal Customer Profilexxx: xxx
- Hit-rate (to book demo)xxx: xxx
- Win-rate (to win deals)xxx: xxx
- Touch-points pr. demoxxx: xxx
- Qualitative feedbackxxx:xxx
- Final Sales Playbookxxx :xxx
- GTM recommendationsxxx :xxx
Team: 10 FTE days
Priser
Hvad koster Sales Go-To-Market?
Prisen på GTM afhænger af jeres målgruppe, løsning, ACV og forventninger. På den måde kan vi sikre, at samarbejdet giver mening for begge parter.
3×50.000,-
Radiant Growth Teams
Matcher vækstbehov
Gennemgang af Sales Go-To-Market
Hvad er Sales Go-To-Market?
Joakim Steenfos, CEO, forklarer Sales Go-To-Market konceptet og hvordan vi arbejder med vores kunder, samt hvad de opnår med Sales Go-To-Market.
Sales Go-To-Market: Indhold & Testimonials
Indsigt i jeres forretning
Indsigt i jeres kommercielle setup
Vi sætter os ind i jeres forretning og kommercielle setup, da vi må have en forståelse for hvordan I arbejder, hvilke platforme I bruger, hvilke problemer I løser for jeres kunder og hvordan jeres produkter/ydelser er sammensat.
- RIndsigt i jeres forretning og udfordringer
- RIndsigt i ydelser, kundernes problemer og marked
- RIndsigt i salgsteam, salgsproces & CRM
REALISTISK PLAN & MÅLsætninger for GTM
Business case:
Output & Omkostninger
På baggrund af: 1) jeres ambitioner, brand, ydelser, kunder, marked og konkurrence 2) vores data & erfaring 3) ekstern markedsdata laver vi en business case med tidsramme, salg og omkostninger.
- REn detaljeret plan for at opnå succes sammen
- RKlare output, omkostninger, KPI'er og tidsramme
- RTydelig break-down i salgsindsats ift. omsætning
Salgsteam med ‘proven’ resultater
Vi sætter et salgsteam som opnår målene
Vi matcher jeres ambitioner, forretning, industri og organisation med et Sales as a Service team med en stærk track-record af resultater. Derefter træner vi teamet i at forstå jeres kunder og ydelser.
- RSalgsteam med 'proven' track-record i jeres industri
- RVeluddannet (Cand.Merc) og energisk salgsteam
- RSalgsteam specialiseret i jeres forretningstype
Prioriter de RIGTIGE KUNDER
Segmentering & Ideal Customer Profile
Vi definerer kriterierne for jeres ønskekunder og opsætter notifikationer og triggers, så jeres salgsteam præcist ved, hvem, hvorfor, hvornår og hvordan de tage action og lave salg. Alt bliver uploadet og integreret i HubSpot.
- RPrioritér de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt
- RFå præcis de oplysninger som gør jer relevante for kunderne
- RVed at prioritere ICP kunder øger I ROI og konvertering
Salgscoaching af høj kvalitet
Vi har arbejdet med Radiant i ca. tre år nu. De har et meget professionelt team af salgscoaches. Altid velforberedte og motiverede. Har vist topmoderne salgspræstationer. Gennemsigtige salgsmål og vejledning til hver partner i firmaet. Min bedste anbefaling af dette firma.
Ramazan, Partner
Baker Tilly
Fremragende HubSpot-samarbejde med Radiant!
Radiant har hjulpet os med at implementere HubSpot Sales & Marketing hub. De gjorde et fremragende stykke arbejde med at forstå vores salgsproces, hjælpe os med at optimere den og implementere den i HubSpot, hvilket skaber værdi i hele økosystemet. Jeg er ikke i tvivl om, at dette vil sikre vækst i den nærmeste fremtid. Jeg kan helhjertet anbefale Radiant som HubSpot-partner.
Martin, CSO
LassoX
Strømlin kvalitet med PLAYBOOKS
Interaktive Playbooks direkte i HubSpot
Ønsker I interaktive og skræddersyet Playbooks direkte i HubSpot? Vores team kan skabe interaktive best practices direkte i HubSpot-platformen for at standardisere og forbedre kvaliteten af jeres marketing, salg og service. Med Playbooks kan I nemt og gradvist optimere eksempelvis salgspitch, indvendinger, referencer, mail templates, trends, USP’s, VP’s og andre budskaber. Alt sammen direkte i HubSpot hvor man klikker sig frem.
- RØg kvaliteten og relevansen i kundekommunikation
- RInteraktive Playbooks man arbejder i direkte i HubSpot
- RFælles rammer for at gøre det som virker
IMPLEMENTER og design HubSpot Funnels
Funnel og workflow implementeringer
Design og implementering af 360° HubSpot funnels og workflows for at opvarme og generere bedre leads tilpasset jeres kundekriterier, marked, produkt og jeres kunders problemer og beslutningsproces. Det kan også være ‘triggers’ så I automatisk tager den rette handling på det rette tidspunkt baseret på kunders digitale adfærd og jeres erfaringer.
- RMarketing Funnels der genererer gode leads
- RBedre og hurtigere ROI på jeres kundekonverteringer
- R360° synergi i Funnels mellem marketing, salg & kundeservice
Højere win-rate og omsætning
Effektive salgsprocesser
Vid præcist hvilke deals I skal prioritere: hvornår og hvordan i skal lykkes med at vinde dealen. Lad HubSpot fortælle jer step-by-step under salgsprocessen. Dét er muligt med en adfærdsbaseret salgsproces, pipeline-håndtering, og automatisering af manuelle processer. Alt sammen integreret i jeres salgsproces og forbundet til jeres salgskanaler såsom telefon, mail, LinkedIn, SMS, WhatsApp osv.
- RHøjere win-rate med mere tid til kunder
- RVid hvad, hvornår & hvordan I skal prioritere potentielle kunder
- RBedre oversigt & pipeline management
Vi forbedrer win-raten markant
Styring af Pipeline
Vores salgskonsulenter, som repræsenterer din virksomhed, vil forbedre win-raten med ugentlig pipeline styring for at prioritere der handlinger der gør at vi vinder flest mulig deals.
- R32,6% gennemsnitlig outbound win rate
- RUgentlig handlingsplan for pipeline styring
- RVi har data fra 20.000+ succesfulde salgsprocesser
ØG PRÆSTATION & MOTIVATION
BI, Gamification & Dashboards
Vi opsætter BI, dashboards og gamification til HubSpot og jeres andre platforme, så I får automatisk rapportering på tværs af jeres forretning. Samtidig implementerer vi gamification i form af dashboards og notifikationer, eksempelvis en notifikation i Teams, Slack eller Outlook, når man vinder en kunde. Det er værktøjer der justerer adfærd og gør daglige aktiviteter sjove, hvilket øger motivationen og performance. Radiant har implementeret og administrerer 100+ dashboards for både marketing, salg, kundeservice, direktioner, bestyrelser og kapitalfonde.
- RBedre performance ved at gøre daglige aktiviteter sjove
- RØg trivslen og motivationen for dine medarbejdere
- RVisualiser og skab fælles formål, retning og målsætninger
Salgstransformation og CRM-implementering
Radiant er en fantastisk partner til vores salgstransformationsproces. Teamet er meget dedikeret, indsigtsfuldt og hjælpsomt og har en stærk kommerciel tankegang. De har hjulpet os med f.eks. automatisering af e-mailmarketing, salgsmateriale og CRM-implementering og med at fokusere på en datadrevet tilgang. Vi er glade for at kunne anbefale Radiant.
Thomas, Chief Architect & Partner
Cittros
Stærk salgstransformation og CRM implementering
Christian, Medstifter & Direktør
Othania
Fokus på hands-on salgssucces gennem CRM!
Jeg har oplevet Radiant som en kompetent, engageret og kommercielt tænkende partner med fokus på at opnå “hands-on” salgssucces. Det sker bl.a. gennem CRM i integration med andre salgssystemer, som er forankret i både salgsstrategien og salgsprocessen. Varme anbefalinger fra mig.
Steen, Managing Director
Contendo
Sales Excellence Mestrer
Henning, CCO
Hemonto
Vil du øge jeres salg?
Bliv kontaktet
Vil du vide mere om Sales Go-To-Market, og hvorfor mange andre virksomheder har valgt løsningen?