Sales Go-To-Market

Udførsel & validering af Go-To-Market salg

Få udført, testet og valideret salg til nye markeder, segmenter, lande og nye ydelser. Formålet er at afklare de mest effektive og skalerbare salgsindsatser. 

3 faser i Sales
Go-To-Market

“Formålet med Sales Go-To-Market er at få erfaring, data og indsigt i hvad der virker og hvad der ikke virker i salgsindsatser. Typisk anvendes Sales GTM når man:

→ Åbner outbound salgskanal
→ Lancerer nye ydelser
→ Åbner nye markeder
→ Åbner i nye lande
→ Lancerer nye kampagner
→ Åbner nyt krydssalg

Og vi har også eksempler på anvendelse af Sales GTM i tilfælde hvor man endnu ikke har ‘knækket koden’ til en effektiv og skalerbar salgsindsats. 

Jacob Løve Founder & CEO, Din Lønpartner

Joakim Steenfos

CEO & Co-Founder, Radiant

1. Vi lærer dig at kende

Getting ready for GTM

We will get ready for your GTM execution by…
  • Platform understandingxxx: xxx
  • Use case understandingxxx: xxx
  • Define ICP & Client typexxx: xxx
  • Segmentationxxx: xxx
  • Relationship mappingxxx:xxx
  • KPI’s & Analyticsxxx :xxx
  • Sales Playbookxxx :xxx
  • Demo optimizationxxx :xxx

Team: 10 FTE days

Sales Go-To-Market Team
1. Vi lærer dig at kende

Getting ready for GTM

We will get ready for your GTM execution by…
  • Prospectingxxx: xxx
  • Outbound salesxxx: xxx
  • Attending demosxxx: xxx
  • Sales playbookxxx: xxx
  • Sales optimizationxxx:xxxx
        Expected results
  • Prospectingxxx: xxx
  • Outbound salesxxx: xxx
  • Attending demosxxx: xxx

Team: 10 FTE days

Sales Go-To-Market Team
1. Vi lærer dig at kende

Getting ready for GTM

We will get ready for your GTM execution by…
  • Ideal Customer Profilexxx: xxx
  • Hit-rate (to book demo)xxx: xxx
  • Win-rate (to win deals)xxx: xxx
  • Touch-points pr. demoxxx: xxx
  • Qualitative feedbackxxx:xxx
  • Final Sales Playbookxxx :xxx
  • GTM recommendationsxxx :xxx

Team: 10 FTE days

Sales Go-To-Market Team

Priser

Hvad koster Sales Go-To-Market?

Prisen på GTM afhænger af jeres målgruppe, løsning, ACV og forventninger. På den måde kan vi sikre, at samarbejdet giver mening for begge parter.

3×50.000,-

Radiant Growth Teams

Matcher vækstbehov

Gennemgang af Sales Go-To-Market

Hvad er Sales Go-To-Market?

Joakim Steenfos, CEO, forklarer Sales Go-To-Market konceptet og hvordan vi arbejder med vores kunder, samt hvad de opnår med Sales Go-To-Market.

Sales Go-To-Market: Indhold & Testimonials

Indsigt i jeres forretning 

Indsigt i jeres kommercielle setup

Vi sætter os ind i jeres forretning og kommercielle setup, da vi må have en forståelse for hvordan I arbejder, hvilke platforme I bruger, hvilke problemer I løser for jeres kunder og hvordan jeres produkter/ydelser er sammensat. 

    • RIndsigt i jeres forretning og udfordringer
    • RIndsigt i ydelser, kundernes problemer og marked
    • RIndsigt i salgsteam, salgsproces & CRM
    HubSpot økosystem
    Business Case

    REALISTISK PLAN & MÅLsætninger for GTM

    Business case:
    Output & Omkostninger

    På baggrund af: 1) jeres ambitioner, brand, ydelser, kunder, marked og konkurrence 2) vores data & erfaring 3) ekstern markedsdata laver vi en business case med tidsramme, salg og omkostninger.

    • REn detaljeret plan for at opnå succes sammen
    • RKlare output, omkostninger, KPI'er og tidsramme
    • RTydelig break-down i salgsindsats ift. omsætning

    Salgsteam med ‘proven’ resultater

    Vi sætter et salgsteam som opnår målene

    Vi matcher jeres ambitioner, forretning, industri og organisation med et Sales as a Service team med en stærk track-record af resultater. Derefter træner vi teamet i at forstå jeres kunder og ydelser.

    • RSalgsteam med 'proven' track-record i jeres industri
    • RVeluddannet (Cand.Merc) og energisk salgsteam
    • RSalgsteam specialiseret i jeres forretningstype
    Match industry with Team
    Segmentation & ICP

    Prioriter de RIGTIGE KUNDER

    Segmentering & Ideal Customer Profile

    Vi definerer kriterierne for jeres ønskekunder og opsætter notifikationer og triggers, så jeres salgsteam præcist ved, hvem, hvorfor, hvornår og hvordan de tage action og lave salg. Alt bliver uploadet og integreret i HubSpot.

    • RPrioritér de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt
    • RFå præcis de oplysninger som gør jer relevante for kunderne
    • RVed at prioritere ICP kunder øger I ROI og konvertering
    HubSpot Partner

    Salgscoaching af høj kvalitet

     

    Vi har arbejdet med Radiant i ca. tre år nu. De har et meget professionelt team af salgscoaches. Altid velforberedte og motiverede. Har vist topmoderne salgspræstationer. Gennemsigtige salgsmål og vejledning til hver partner i firmaet. Min bedste anbefaling af dette firma.

     

    HubSpot CRM

    Ramazan, Partner

    Baker Tilly

    LassoX logo

    Fremragende HubSpot-samarbejde med Radiant!

    Radiant har hjulpet os med at implementere HubSpot Sales & Marketing hub. De gjorde et fremragende stykke arbejde med at forstå vores salgsproces, hjælpe os med at optimere den og implementere den i HubSpot, hvilket skaber værdi i hele økosystemet. Jeg er ikke i tvivl om, at dette vil sikre vækst i den nærmeste fremtid. Jeg kan helhjertet anbefale Radiant som HubSpot-partner.

    Martin w

    Martin, CSO

    LassoX

    Strømlin kvalitet med PLAYBOOKS 

    Interaktive Playbooks direkte i HubSpot

    Ønsker I interaktive og skræddersyet Playbooks direkte i HubSpot? Vores team kan skabe interaktive best practices direkte i HubSpot-platformen for at standardisere og forbedre kvaliteten af jeres marketing, salg og service. Med Playbooks kan I nemt og gradvist optimere eksempelvis salgspitch, indvendinger, referencer, mail templates, trends, USP’s, VP’s og andre budskaber. Alt sammen direkte i HubSpot hvor man klikker sig frem. 

    • RØg kvaliteten og relevansen i kundekommunikation
    • RInteraktive Playbooks man arbejder i direkte i HubSpot
    • RFælles rammer for at gøre det som virker
    HubSpot Playbooks
    HubSpot Funnel

    IMPLEMENTER og design HubSpot Funnels

    Funnel og workflow implementeringer

    Design og implementering af 360° HubSpot funnels og workflows for at opvarme og generere bedre leads tilpasset jeres kundekriterier, marked, produkt og jeres kunders problemer og beslutningsproces. Det kan også være ‘triggers’ så I automatisk tager den rette handling på det rette tidspunkt baseret på kunders digitale adfærd og jeres erfaringer. 

    • RMarketing Funnels der genererer gode leads
    • RBedre og hurtigere ROI på jeres kundekonverteringer
    • R360° synergi i Funnels mellem marketing, salg & kundeservice

    Højere win-rate og omsætning

    Effektive salgsprocesser

    Vid præcist hvilke deals I skal prioritere: hvornår og hvordan i skal lykkes med at vinde dealen. Lad HubSpot fortælle jer step-by-step under salgsprocessen. Dét er muligt med en adfærdsbaseret salgsproces, pipeline-håndtering, og automatisering af manuelle processer. Alt sammen integreret i jeres salgsproces og forbundet til jeres salgskanaler såsom telefon, mail, LinkedIn, SMS, WhatsApp osv. 

    • RHøjere win-rate med mere tid til kunder
    • RVid hvad, hvornår & hvordan I skal prioritere potentielle kunder
    • RBedre oversigt & pipeline management
    Salgs process
    Salgs Pipeline

    Vi forbedrer win-raten markant

    Styring af Pipeline

    Vores salgskonsulenter, som repræsenterer din virksomhed, vil forbedre win-raten med ugentlig pipeline styring for at prioritere der handlinger der gør at vi vinder flest mulig deals.  

    • R32,6% gennemsnitlig outbound win rate
    • RUgentlig handlingsplan for pipeline styring
    • RVi har data fra 20.000+ succesfulde salgsprocesser

    ØG PRÆSTATION & MOTIVATION

    BI, Gamification & Dashboards

    Vi opsætter BI, dashboards og gamification til HubSpot og jeres andre platforme, så I får automatisk rapportering på tværs af jeres forretning. Samtidig implementerer vi gamification i form af dashboards og notifikationer, eksempelvis en notifikation i Teams, Slack eller Outlook, når man vinder en kunde. Det er værktøjer der justerer adfærd og gør daglige aktiviteter sjove, hvilket øger motivationen og performance. Radiant har implementeret og administrerer 100+ dashboards for både marketing, salg, kundeservice, direktioner, bestyrelser og kapitalfonde.  

    • RBedre performance ved at gøre daglige aktiviteter sjove
    • RØg trivslen og motivationen for dine medarbejdere
    • RVisualiser og skab fælles formål, retning og målsætninger
    Gamification
    cittros logo

    Salgstransformation og CRM-implementering

    Radiant er en fantastisk partner til vores salgstransformationsproces. Teamet er meget dedikeret, indsigtsfuldt og hjælpsomt og har en stærk kommerciel tankegang. De har hjulpet os med f.eks. automatisering af e-mailmarketing, salgsmateriale og CRM-implementering og med at fokusere på en datadrevet tilgang. Vi er glade for at kunne anbefale Radiant. 

    Thomas meede cittros

    Thomas, Chief Architect & Partner

    Cittros

    Othania Capital Logo

    Stærk salgstransformation og CRM implementering

    Stærk faglighed og fra Radiant – og rigtig god opfølgning ift. at nå delmål såvel som salgsmål. Der var stort engagement og de var altid til rådighed ift. at løse opgaverne. Vi fik både udarbejdet nyt salgsmateriale, bedre branding, visuel identitet samt overførsel og implementering af nyt CRM system. Herunder har Radiant implementeret HubSpot til fuld tilfredshed
    Christian othania

    Christian, Medstifter & Direktør

    Othania

    Contendo AS logo

    Fokus på hands-on salgssucces gennem CRM!

    Jeg har oplevet Radiant som en kompetent, engageret og kommercielt tænkende partner med fokus på at opnå “hands-on” salgssucces. Det sker bl.a. gennem CRM i integration med andre salgssystemer, som er forankret i både salgsstrategien og salgsprocessen. Varme anbefalinger fra mig.

     

     

    Børre fra Contendo AS

    Steen, Managing Director

    Contendo

    Hemonto

    Sales Excellence Mestrer

    At migrere fra MS Dynamics CRM til HubSpot Sales var en leg med Radiant på vores side. Radiant demonstrerede sortbæltefærdigheder i vores CRM-implementering og skilte sig virkelig ud med deres entusiastiske can-do-attitude og dybe knowhow inden for salgspraksis, især i den tidlige salgsfase. Radiant er en sand Sales Excellence mester for enhver B2B-virksomhed, der ønsker at løfte det udgående salg til det næste niveau.
    Christian othania

    Henning, CCO

    Hemonto

    Vil du øge jeres salg?

    Bliv kontaktet

    Vil du vide mere om Sales Go-To-Market, og hvorfor mange andre virksomheder har valgt løsningen?